Copywriting

Schrijven kan bijna iedereen. Met weinig woorden de kern raken is lastiger. Daarom is copywriting een vak. Verschillende soorten tekst vragen om een eigen stijl. Zo vraagt een jaarverslag om een uitgebreide en vaak zakelijke aanpak. Een direct mail mag juist kort en uitdagend zijn. De rode peper is gespecialiseerd in webteksten, jaarverslagen, relatiemagazines en arbeidsmarktcommunicatie.

Webtekst

Lezen van een beeldscherm vraagt – na duizenden jaren papier – om een nieuwe manier van schrijven. Kort, met tussenkoppen, hyperlinks en de juiste woorden voor zoekmachines. Meer dan 75% van alle teksten van De rode peper is geschreven voor het web en voldoet aan alle SEO-eisen. Bovendien sluiten de webteksten qua vorm en stijl altijd aan bij de huisstijlrichtlijnen van opdrachtgevers.

Bekijk een voorbeeld: case study voor CGI

Jaarverslag

Het jaarverslag als verplicht nummer? Met een sterke corporate boodschap krijgt uw verslag meer waarde. Sinds 2010 werkt De rode peper actief mee aan de ontwikkeling van verschillende jaarverslagen. Het verslag van netwerkbedrijf Alliander leverde twee nominaties op. In 2012 voor de Henri Sijthoff-prijs; in 2013 voor de Deloitte Kordes Award. Er is volop waardering voor transparantie én schrijfstijl.

Bekijk een voorbeeld: jaarverslag Alliander 2013

Vacaturetekst

Als bedrijf wil je snel de beste kandidaten aantrekken voor vacatures. Een nieuwe medewerker moet passen bij het bedrijf en de juiste vaardigheden hebben voor de functie. De rode peper helpt bedrijven bij arbeidsmarktcommunicatie. Met aantrekkelijke teksten, video’s en downloads laten we zien waar je als werkgever voor staat en wat je als kandidaat kunt verwachten.

Bekijk een voorbeeld: Werken bij Alliander

Recente reacties
    Archief
    Categorieën
    • Geen categorieën

    06 - 466 30 436
    Gerrit Slagmanstraat 7 | 7217 SE | Harfsen