Lezen van een beeldscherm vraagt – na duizenden jaren papier – om een nieuwe manier van schrijven. Kort, met tussenkoppen, hyperlinks en de juiste woorden voor zoekmachines. Meer dan 75% van alle teksten van De rode peper is geschreven voor het web en voldoet aan alle SEO-eisen. Bovendien sluiten de webteksten qua vorm en stijl altijd aan bij de huisstijlrichtlijnen van opdrachtgevers.
Bekijk een voorbeeld: case study voor CGI
Het jaarverslag als verplicht nummer? Met een sterke corporate boodschap krijgt uw verslag meer waarde. Sinds 2010 werkt De rode peper actief mee aan de ontwikkeling van verschillende jaarverslagen. Het verslag van netwerkbedrijf Alliander leverde twee nominaties op. In 2012 voor de Henri Sijthoff-prijs; in 2013 voor de Deloitte Kordes Award. Er is volop waardering voor transparantie én schrijfstijl.
Bekijk een voorbeeld: jaarverslag Alliander 2013
Als bedrijf wil je snel de beste kandidaten aantrekken voor vacatures. Een nieuwe medewerker moet passen bij het bedrijf en de juiste vaardigheden hebben voor de functie. De rode peper helpt bedrijven bij arbeidsmarktcommunicatie. Met aantrekkelijke teksten, video’s en downloads laten we zien waar je als werkgever voor staat en wat je als kandidaat kunt verwachten.
Bekijk een voorbeeld: Werken bij Alliander